Saturday 28 June 2014

Ramadhan datang lagi ♥♥

Alhamdulillah...Ahlan wa sahlan ya Ramadhan mubarak..

Aku sangat2 rasa bersyukur kerna dengan izinNya aku masih dapat menemui ramadhan sekali lagi pada tahun ini.. Last year aku dapat berpuasa penuh sebab masa tu aku tgh mengandungkan
Aina Dafinah..

Tahun ni In Sha Allah adalah tahun pertama Finah beraya bersama2 kami pulak. Memandangkan
aku baru lagi lepas pembedahan pemindahan hati akhir Mei lepas, nampak gaya pergerakan aku pun agak terbatas, nak buat kerja rumah pun yang ringan2 je. Tak tau lah tahun ni larat ke tak nak masak2.

Yang pasti kami akan bersederhana dalam segala hal..bulan ramadhan adalh bulan meningkatkan amal ibadah dan bukannya bulan mengenyangkan perut sewaktu berbuka. Mudah2an pada bulan yang mulia ini kami mampu utk melaksanakan ibadah puasa ini lebih baik
dari tahun2 sebelum ini.. Aamiin

No comments:

Post a Comment